Lycée Dominique Savio

Dominique Savio - lycée français Dominique Savio de Douala

OVERVIEW

The website lyceesaviodouala.org presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have crawled two pages inside the web page lyceesaviodouala.org and found three websites associating themselves with lyceesaviodouala.org. There are one contacts and locations for lyceesaviodouala.org to help you correspond with them. There are one public networking platforms linked to this website. The website lyceesaviodouala.org has been online for one thousand and twenty-two weeks, seven days, twenty-two hours, and six minutes.
Addresses
Nov 2004

LYCEESAVIODOUALA.ORG TRAFFIC

The website lyceesaviodouala.org is seeing diverging amounts of traffic within the past the year.
Traffic for lyceesaviodouala.org

Traffic ranking (by month) for lyceesaviodouala.org

Traffic ranking by day of the week for lyceesaviodouala.org

LYCEESAVIODOUALA.ORG HISTORY

The website lyceesaviodouala.org was first submitted to the registrar on November 26, 2004. As of today, it is one thousand and twenty-two weeks, seven days, twenty-two hours, and six minutes old.
November

AGE

LINKS TO LYCEESAVIODOUALA.ORG

Agence pour lenseignement français à létranger AEFE

Pilotage, soutien, conseil. Opérateur du ministère des Affaires étrangères et du Développement international. Cellule de prévention et de crise. Excellence, partage, rayonnement.

Air Force Pictures LArt de la Haute Définition

Une équipe de professionnels expérimentés.

WHAT DOES LYCEESAVIODOUALA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of lyceesaviodouala.org Mobile Screenshot of lyceesaviodouala.org Tablet Screenshot of lyceesaviodouala.org

NA

Sarah Ostorero

Valise Diplomatique Lyc

Paris, PARIS, 75731

FR

LYCEESAVIODOUALA.ORG SERVER

I found that a single page on lyceesaviodouala.org took zero milliseconds to stream. We could not detect a SSL certificate, so therefore I consider lyceesaviodouala.org not secure.
0 sec
50.31.74.155

dns1.supremeserver18.com
dns2.supremeserver18.com

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We diagnosed that lyceesaviodouala.org is utilizing the Apache operating system.

Lycée Dominique Savio

Dominique Savio - lycée français Dominique Savio de Douala

PARSED CONTENT

The website states the following, "Bienvenue au Lycée français Dominique Savio - Douala." I viewed that the web site also said " Bourses scolaires pour lannée 20152016 -." They also said " ECHO DE SAVIO N 15 - JUIN 2015 -. Ce troisième écho de Savio de lannée 2015, vous informe que lannée scolaire touche à sa fin mais il y a encore plusieurs grands rendez-vous à ne pas manquer -. La Gazette du Lycée Dominique Savio Deuxième trimestre 2014-2015 Réalisée par les élèves de LS - Bonne lecture - Télécharger." The meta header had école primaire Cameroun as the first search term. This keyword is followed by école maternelle Cameroun, lycée Cameroun, and lycée français au Cameroun which isn't as important as école primaire Cameroun. The other words they uses is école maternelle française au Cameroun. école primaire française au Cameroun is included and might not be seen by web engines.

SEE SUBSEQUENT WEB PAGES

Lycée Scheurer Kestner Thann 68800

8230; pour une réussite scolaire et humaine. Ouvrez vous à l Europe. 8230; en section européenne allemand. Portez les couleurs du lycée en section. Et perpétuez une tradition sportive de plus de 40 ans. Montez sur les planches du club. 8230; et représentez le lycée dans ses manifestations culturelles. Le lycée ouvre ses portes ce samedi 17 mars 2018 de 9h à 11h 30.

Lycée Schwendi Ingersheim - des formations pour réussir

Ported to Drupal for the Open Source Community by Drupalizing.

IIS Windows Server

Site du Lycée Général et Technologique JULES FERRY. Site du Lycée Professionel GEORGES CORMIER. Collège Madame de La Fayette.

lyceesenghors blog - anciens et nouveaux élèves de notre petit lycée chéri, le lycée Léopold Sédar Senghor - Skyrock.com

Anciens et nouveaux élèves de notre petit lycée chéri, le lycée Léopold Sédar Senghor. Ici, Evreux live de Canada. Une multitude de petites têtes que vous. Reconnaitrez certainement, un blog qui permet aussi de faire de nouvelles rencontres. Subscribe to my blog! Fonctionnement de la machine. AUSSI accessible aux profs, surveillants, femmes de ménage enfin tous ceux qui ont eu un rôle dans ce lycée quoi.

Lycée polyvalent Louise Michel

Service de gestion et comptabilité. Les bourses et les primes. Les Hommes qui ont marqué la Renaissance. Les sciences et découvertes techniques. Images de la nature en poésie. Le Monstre moral et physique. Rue des voleurs - Enard.